sobota 2. mája 2015

Nerdy Talks - AVENGERS Age of Ultron?!

Ahojte !
Tak a máme to! ♥
Ale pekne po poriadku. Ako viete všetci a píšem sem zámerne všetci pretože to o sebe absolútne hrdo prehlasujem - som fanúšik filmov. Som fanúšik komixov. A som fanúšik Marvelu! Videla som celú Fázu dva v kine , a to niečo znamená! Takže si viete predstaviť ako veľmi som sa tešila na Vek Ultrona.
Ešte pred tým ako to preklilknete ďalej tento príspevok obsahuje SPOJLERY! A ak teda nechcete byť sklamaní alebo nadávať radšej to ďalej ani nečítajte. (Na konci vám nalinkujem video recenziu, tak ak by ste mali záujem pozrieť si film, niečo sa o ňom dozvedieť ale predsa nemusíte riešiť žiadne spojlery. A tento chlapec robí tie recenzie veľmi dobre)


V krátkosti - v strachu pred smrťou svojich priateľov a pred útokom z vesmíru Tony Stark dostal nápad, že vytvorí umelú inteligenciu - program, ktorý by dokázal Zem ochrániť a Avengers by už neboli potrební. Ako však správne tušíte ono to celkom takto nedopadlo a tak vzniká program Ultron - ktorého vízia mieru vyzerá ako úplné zničenie..


Prvá vec, o ktorej chcem písať - začiatok! Film začína vo veľkom tempe a štýle a teda útokom Avengerov a v tomto bode si asi mnohí povedali, okej toto som už videl/videla, teraz niečo nové. Dostali sme tri nové postavy - Quicksilvera a Scarlet Witch, "magické" dvojičky, na ktoré som čítala zmiešané recenzie a názory, po väčšine že boli nepremyslené postavy a pod. a ako správne tušíte - NESÚHLASÍM! Quicksilver možno nebol až tak zaujímavý , ale oveľa viac sa ma dotkla postava Elizabeth Olsenovej. Celú dobu som si želala nech tá malá mrcha umrie, ale potom na konci som sa s jej postavou nielen stotožila a pochopila ju, ale aj som si ju nejako obľúbila pre tú jej milú zraniteľnosť a obrovskú silu zároveň. Keď Scarlet zhypnotizovala Avengers dostali sme zopár útržkov z minulosti Black Widdow a od tej chvíle mi bolo veľmi ľúto , že nedostaneme film celý o Nat, pretože by ma naozaj zaujímalo ako sa to vlastne celé s jej minulosťou pôvodne zomlelo..


Ďalšia novinka - ULTRON! Poviem vám pravdu, od začiatku bolo z neho cítiť strach, autoritu a pod, ale mne sa najviac páčila myšlienka, že je to program, neživá bytosť bez ideálu "Všetko bude moje" ale s nápadom na rozvoj, aj keď v zmysle absolútneho zničenia. A znova, myšlienka umelej inteligencie,  programu ktorý si nachádzal nové telá a neustále sa rozvíjal mi jednoducho prišla neopotrebovaná, lepšia ako v Lokiho prípade (Lokiho sme mali všetci až moc radi)
A! Na Ultronovi ma veľmi bavil zmysel pre humor, no vážne! Keep your friends rich and your enemies rich and wait to see which is which!
A nápad s Víziou? Nový , inteligentnejší program ako Ultron áno? Asi bude stačiť keď napíšem , že mi bude chýbať Jarvisov hlas, ale veľmi veľmi ma zaujíma ktorým smerom pôjdu s Víziou ďalej!


A teraz k "starým" postavám! Asi nemá cenu písať ako veľmi veľmi veľmi milujem Tonyho Starka, že? Vážne, drahý Robert - čo scéna to pecka! Čo scéna to som sa smiala! A Hulkbuster, bože! Koľko bude trvať aby sme si tú budovu mohli kúpiť?  O prekvapenie filmu sa podľa mňa jednoznačne postaral Hawkeye - alebo ak chcete Clint Burton, alebo ak chcete Jeremy Renner. Kým v jednotke to bol iba nejaký mimochodom chlap pobehujúci s lukom a šípom v dvojke to bola súčasť tímu, s príbehom, so srdcom, s rodinou. Aj scenáristi boli v jeho prípade konečne kreatívnejší, pretože niektoré "speeches" ktoré mal boli no, možno najlepšie v celom filme.
Celkovo postavy boli podľa mňa oveľa viac vykreslené, oveľa viac dotiahnuté ako v prom diely!


Zámerne som vynechala odsek , ktorý by niečo hovoril o akcií , pretože to je jasné každému a teda to o tom ani písať nejdem, lebo by som to celé len chválila.
Kamene nekonečna! Predpokladám , že nasledujúce dva sa nájdu v novom pokračovaní Thora a Strážcov Galaxie, ale aj tak ma zaujíma , čo by sa stalo ak ich niekto (niekto Thanos) zozbiera všetky a ozaj dúfam ,že to nebude ABSOLÚTNE ZNIČENIE alebo absolútna moc , proste by mohli prísť s niečím originálnym, novým a neokukaným. Just sayin'.

Takže výsledný dojem?! V porovnaní s jednotkou podľa mňa o triedu lepšie. V porovnaní so Strážcami Galaxie sa mi Strážcovia páčili stále o kus viac, pretože to bolo celé nejaké nové, svieže, iné. Ale! Ak by som novým Avengerom mala niečo napísať, bolo by to ĎAKUJEM. Presne na toto som sa tak dlho tešila ! A ak budete mať možnosť tento film je určite niečo čo proste potrebujete vidieť v kine. Vážne ten zážitok stojí za to.♥

Toto je k dnešnému nerdy príspevku naozaj všetko.
Uvažujem nad tým , že tieto nerdy veci budem rozoberať častejšie , výborne sa na túto tému rozpisuje!
Do komentárov mi môžte napísať váš zážitok s AOU, alebo kľudne aj meno vášho obľúbeného Superhrdinu. Za mňa by to boli Iron Man, Loki a Joker no..
Naozaj už končím. Majte sa.
Veronika ♥


VIDEORECENZIA:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára