sobota 16. mája 2015

LONDON TRIP 2o15! ♥ Part 1

Ahojte!
Taak a som doma, vlastne som doma už tretí deň. Pocity?
Vráťte ma tam. Mesto si ma úplne získalo, či už Oxford Street,London Eye , Big Ben , Tower či všetky pamiatky Londýna, ako aj Salisbury a Stonehenge a ešte jedno Bury ktoré sme navštívili. Dnešný príspevok by som asi najradšej rozdelila na dva - pretože to celé bude neskutočne dlhé a teda budú dva, aby ste nemali len fotky fotky fotky a fotky ale aj nejaký ten btw text , zážitky, chápeme sa :)

P.s, ak nemáte radi fotočlánky a fotky vás nezaujímajú, no . povedzme že som vás dnes dosť potešila.

Okej takže nebude odveci ak začnem cestou. Išli sme busom cez Česko, Nemecko, Luxembursko, Belgicko, Francúzsko a potom trajektom do GB. Je mi jasné , že veľa ľudí na cestu nadávalo pretože bola naozaj dlhá a v buse sa spí naozaj nanič (cestou tam som spala asi 30 minút, aj to asi preháňam). A na to že som naozaj takmer nič nespala som mala úplne zaležaný krk! Jedna taká historka typu #VeronikaNailedIT bola, keď som sa počas cesty rozhodla ísť vyhodiť nejaký obal, asi zo žuvačky to si už fakt nepamätám a naraz autobus prechádzal zákrutou a tak som sa chytila nejakého mäkkého, modrého operadla, ktoré sa mi ešte aj pekne naklonilo. No a keď som sa vrátila na miesto kde som sedela ja , zisťujem , že ako je možné , že my nemáme také operadlo.. Až potom som zistila, že som si poplietla nohu nejakého chlapca so stoličkou , a cítila sa neskutočne debilne..


Cesta loďou sa mi naopak nesmierne páčila, hlavne preto lebo ma každý strašil aké to bude hrozné. Aby sme sa chápali, jasné že som šla loďou aj pred tým ale najväčší trajekt akým som šla bol veľký asi ako jedna tretina tohto. A ešte si k tomu pripočítajte fakt, že mi nejaká moja mimochodom blond spolužiačka povedala, že ich tam prefúkalo a bola tam strašná zima tak som sa toho trajektu seriózne bála. Keď sme tam prišli úplne som zmenila názor - trajekt bol krásny, a ten výhľaaad. Je pravda, že von fúkal vietor a ešte k tomu bolo zhruba sedem hodín ráno , ale boli sme tam dokopy tri minúty takže prefúkať nestihlo.
Výzvou bolo si na lodi urobiť mejkap, no vážne! Teraz si myslím , že už dokážem všetko.



Potom Greenwitch, park , a zase loďou prehliadka Londýna. Inak za ten deň sme išli 3x  loďou a niektorí ľudia sa mi čudovali že mi nebolo večer vôbec dobre. Whatevers. Potom nás vysadili v centre a dokonca som mala možnosť vidieť kino kde mali premiéru AVENGERS! Keby to niekoho náhodou chcelo zaujímať. Moja obľúbená vec v centre okrem Starbucksu a M M obchodu bola jednoznačne tá rôznosť, multikultúrnosť ak mi rozumiete. Každý vyzeral inak , nik neriešil čo je divné a čo nie je. Potom opäť na loď a na ubytovanie - čo boli karavany na mieste kde sa Temža vlieva do mora. A naviac tam dobre varili..
Nie som schopná všetko detajlne opísať, snáď to tie fotky povedia za mňa.







Wait.. Wut?! StarWars cukríky?












A druhý deň, ktorý bol oveľa viac #bussy ako ten prvý, už len z dôvodu, že sme začínali návštevou Oxford's street. Páni! Časť zo mňa , ktorá sa vyžíva v nakupovaní si tieto 4 hodiny úplne užila. Z obchodov , ktoré sme navštívili  na mňa najväčší dojem urobili drogerky a Forever 21, naopak najmenej sa mi páčil Primark. Ten obchod bol synonymum so slovným spojením totálna prepchatosť, fakt. Ja osobne som si tam nekúpila nič , pretože ku kabínkam je neskutočný rad a ja si musím vec proste vyskúšať. Tam sme sa stratili vlastne druhý raz a dokonca si to všimol aj jeden chlapec, keď sa ma opýtal, že vyzerám akoby som niečo stratila. Vravím áno, kamarátku.
-Čiže nemáš kamarátov?
-No mala som jednu, ale teraz som ju stratila takže nemám.

A teraz trošku zašvindľujem , pretože my sme síce išli potom do múzea voskových figurín Maddame Tussauds, ale ja vám idem napísať dnes o LONDON EYE a zajtra o figurínkach.
Na London Eye ako jednu z dominánt Londýna som sa veľmi tešila a nesklamalo ma to ani najmenej. Výhľad bol nádherný , naozaj bolo vidieť veľkú časť Londýna.







Máte dosť? Ja teda áno a ako sa na to pozerám rozdeliť to bol dobrý nápad. Záver k Londýnu a celkovo k tripu napíšem v druhej časti a môžte sa teda tešiť na Maddame Tussauds, Stonehenge a ešte mnoho iného!
Takže sa nelúčim ani náhodou , pretože toto je taká slabšia polovička všetkého, čo vám chcem ukázať.
Majte sa zatiaľ,
Veronika ♥

Och a ešte.

Len pre vás. 

8 komentárov:

  1. Veľmi pekné fotky! Londýn zbožňujem♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky! :) Já se do Londýna chystám na začátku června, doufám že se nám alespoň trochu vydaří počasí :)

    Máš hezký blog, dávám follow :)

    Blan :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné fotky, vyzerá, že si si to skutočne užila :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj :) Pekný článok, aj fotky sú pekné. V budúcnosti by som tiež chcela ísť do Londýna. Mohla si dať všetky fotky väčšie, ale inak pekné. Neber to ako kritiku, v dobrom ti píšem.
    http://msfashionsusan.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že niekto toto k tým fotkám napísal, pretože ja si to myslím celý čas len som si nebola istá aké by to bolo väčšie, ak mi rozumieš :D

      Odstrániť