streda 22. apríla 2015

What has made my day today?! Yes, I'm in lovee ♥

Ahojte!
Tak si Veronička myslela, že týždeň kedy bude menej v škole bude znamenať oddych od všetkého. Haha, omyl! Dnes som prišla domov unavená , zničená , ale s výbornými výsledkami v škole. Nechcem sa nejako chváliť, ale som neskutočne rada že aspoň tá škola mi vychádza,pretože 80% svojho života trávim prípravou do školy čo som nikdy pred tým nerobila. A teraz vám píšem príspevok a počúvam tú najúžasnejšiu skupinu sveta (na konci príspevku vám ich nalinkujem).
Takže  z úvodného obrázku vám je úplne jasné  o čom to dnes bude, ale keď ja vám musím napísať k tomu storku, proste musím! Včera večer som si pozerala stránku parfums.sk  a uvažovala o kúpe týchto.. ♥ Nemám slov. A dnes mi spolužiačka čo nepovie? Že sú u nás. V drogerke. A všetky! Viete si ma asi predstaviť , však?
Rozumiem veľmi dobre ak sa to zdá niekomu malicherné alebo detinské, ale ja som si potrebovala spraviť radosť, no a toto ma nielen prebralo (lebo chápete, bavili sme sa o tom ráno) ale dokonca nabudilo na celý deň! Teraz by sa hodila poznámka Enjoy the little things, a naozaj chápem ak sa vám to zdá hlúpe, detinské a trápne písať o Baby Lipsoch ale je to až také zlé ak vám  niečo takéto vyčarí úsmev počas celého dňa?

A o čom dnes bude príspevok? Niečo v štýle "Fisrt impression", pretože ako som už miliardu krát písala v písaní recenzií stojím za veľké guľové.
Och a viem, že fotky nie sú najlepšie a ja nevyzerám najlepšie, ale bolo to po piatich hodinách spánku a siedmych hodinách v škole.
A hneď prvý obrázok dolu hlavou, ups. Ako vidíte "na skúšku" som si kúpila tieto tri , alebo inak, je blbé ak prídete do drogerky a kúpite ich všetky. 

1.) Berry bomb: 

Tento z nich najkrajšie vonia!! A teraz vážne , tento fialový som otvorila prvý a tá vôňa ma úplne dostala, vonia krásne sladko (teraz vôbec nesedím za PC a neovoniavam balzam). K farbe, na začiatku som bola trošku sklamaná, ale postupne som z balzamu dostala peknú, prirodzenú farbu porovnateľnú s Color Whisper, tiež od Maybelline. O výdrži sa moc baviť nemôžme, pretože som ho na sebe ešte poriadne nemala.



2.) Pink Shock:
Pri tomto balzame ma dostala farba. Farebných balzamov vlastním dosť ale takúto krásnu sýtu farbu som od balzamu nečakala. Nevonia síce tak krásne ako ten fialový , ale to nevadí, pretože kvôli tej sýto ružovej farbe ho vyskúšajte. Určite nebudete ľutovať.

 3.) Strike a rose:


Tento je z nich najjemnejší, je naozaj krásne jemnučký a dievčenský , perfektný na jarné dni. Táto ružová farba je jedna z mojich obľúbených odtieňov (50 odtieňov ružovej Veronika? )
A mimochodom! Tiež nádherne dokonalo vonia!
A môj asi posledný komentár k Baby Lipsom, ako ste už u nich asi zvyknuté je to kusisko balzamu!

Okej, takže toto by bolo k tomuto všetko a prosím vás, vety typu "obyčajný balzam, nič extra" radšej píšte výrobcovi ako mne, ďakujem.
Až mi je ľúto , že som dopísala ale ešte nechcem skončiť. Z nejakého dôvodu mám zajtra ísť spievať čo znamená pokoj od školy, ale mám taký hlúpy pocit, že to nebude dobré, poznáte to ? Hneď ako vám dopíšem zapínam si najlepšiu krimi sveta, Fincherovo "SEDEM".
Haha a zrazu chceš skončiť Veronika, že?
Dúfam, že sa vám príspevok páčil, dúfam že ste mali krásny slnečný jarný deň. Dúfam , že sa máte minimálne tak skvelo ako ja keď som objavila tie Baby Lipsy.

Veronika ♥

(Skupina z úvodu : Mumfords and Sons, a moja najobľúbenejšia pesnička Not with Haste , soundtrack k filmu Brave a tiež prespievaná milovanou Birdy, odporúčam)

2 komentáre: