utorok 26. mája 2015

Make-up Routine - Spring/Summer 2015!

Ahojte!
Minulý príspevok som sa tešila , že som konečne napísala úvod tak nejako od ruky - no a dnes s ním zase bojujem. Po poslednom príspevku mi prišlo veľa správ v znení, že by som mala zmeniť písmo, pretože to súčasné bolo ťažké na čítanie a aj keď mne sa to písmo páčilo blog nepíšem sama pre seba. Takže písmo som zmenila a zrazu celý blog vyzeral akosi zvláštne, tak nedomyslene. A tak som ho trošku , s minimálnymi zmenami ale predsa prerobila, arivederči LanaDiamonds téma.
Prečo dnes tento beauty príspevok? Mala som pre vás nafotený tutoriál s novou paletkou tieňov , ale taký ten základ akože pleť a obočie a riasenka som vôbec nefotila , pretože som vás chcela odkázať na niektorý z mojich starších beauty príspevkov a myslela, och pozor na to, ja som myslela, že sa toho zas až tak veľa nepomenilo. A ako správne tušíte pomenilo sa prakticky všetko, takže preto dnes moja úplne základná mejkap rutina, naozaj to nie je nič prevratné, nič komplikované ale úplne jednoduché a základné každodenné líčenie. Dúfam, že sa vám príspevok bude páčiť a poďme teda na to!

Oooch a eštee ! Spravte mi radosť a puste si k tomu túto pesničku, mne naozaj spravila výbornú náladu! 

Pred tým ako čokoľvek na tvári urobím si na ňu nanesiem hydratačný krém a taký malý gél na akné od Oriflame, nad ktorým by som sa trošku pozastavila. Ten gél funguje na princípe , že malé množstvo nanesiete teda na jednotlivé vyrážky a necháte pôsobiť a musím vám povedať, že na mňa urobil dojem, funguje perfektne a ak hľadáte niečo špeciálne na vyrážky určite ho vyskúšajte. Potom si nanesiem balzam na pery (ružový EOS) a už idem na samotný mejkap.
Mejkap začínam podkladovou bázou Maybelline Baby Skin, ktorý je tiež veľmi dobrý a mejkap sa po ňom oveľa ľahšie nanáša a dlho vydrži. 
Potom pokračujem BB creamom od Rimmel v odtieni Light a bol to BB , ktorý som už raz mala ale v tmavšom odtieni čo bol kameň úrazu. Teraz však na tento BB nedám dopustiť a používam ho, no rovnako často ako ten od Maybelline. Korektor od Maybelline (Affinitone, odtieň 02) použijem na zakrytie vyrážok a svetlý korektor od Astor použijem pod oči. Na rozotrenie najskôr použijem prsty a potom ho zapracujem štetcom od L'Oreál. 
Celé to zapudrujem púdrom od Rimmel (Stay Mate, odtieň 03) a štetcom od Essence.

Po tvári teda obočie a to robím rovnako vlastne už takmer rok -tiene (Essence), ceruzka (Essence, odtieň 02) a fixačný gél od Catrice s ľahkým zafarbením. Tieňmi si vykreslím základný tvar a hlavne tú "druhú" časť obočia, ceruzkou obtiahnem to nakreslené po okrajoch, rozotriem a prečešem a gélom teda obočie zafixujem aby dlhšie vydržalo. Fotky týchto produktov sú žiaľ hrozne zle zaostrené, takže ak vás tieto produkty zaujímajú pozrite sa tu!
S obočím a nezaostrená , jay! 
Okej a teraz oči - a ako som písala v úvode ja proste každý deň oči robím úplne jednoducho - natočím si riasy klieštikmi na mihalnice ktoré mám už strašne dlho , naozaj nebudem preháňať ak napíšem tri roky a som s nimi nadmieru spokojná. Riasenku som si kupovala novú od Maybelline a je to ich novinka s ktorou som tiež veeľmi spokojná a aby to nebola len fráza odôvodním vám to. Táto riasenka naozaj vydrží dlho! Včera večer som potom ako som dopozerala film šla spať a nejako som šla spať nalíčená. A ráno vyzerala naozaj presne tak ako keď som si ju na seba dávala! 

A potom si ešte vykonturujem tvár bronzerom od NYC ale aj to už asi poznáte, ak nie celý postup je znova tu!
A nakoniec pery a na pery si naozaj dávam len nejaký balzam s ľahkým zafarbením, v tomto prípade Maybelline Baby Lips v odtieni Strike a Rose a je to jednoduchý ružový balzam na pery ideálny na každý deň s krásnou vôňou.

 A čo s vlasmi? Najskôr som si rozpustila cop a prvý raz v ten deň sa poriadne učesala, pretože som to fotila o deviatej ráno. Rozhodla som sa pre dva francúzske vrkoče a nakoniec som si dala na seba kvietkovú čelenku z HM, ktorú nosím popri ešte jednej úplne stále.
Keď nad tým tak rozmýšlam posledný mesiac nosím kvietky stále a všade, pretože je to milý spôsob ako z nudného looku urobiť niečo mladistvé.


 A presne tu mi začala hrať pesnička "Best song ever" a susedia sa začali po mne pozerať, Nasledujúca fotka je tak trošku momentka.

Och a ešte, moje tričko je z Bershky a kúpila som si ho v Londýne, ak by to niekoho zaujímalo , ale myslím ,že sa dá zohnať aj u nás :)

A toto by bolo všetko pre dnešnú mejkap rutinu. Dúfam, že ste s písmom teda spokojní a vidíme sa veeľmi skoro v ďalšom príspevku.
Ak to čítate dnes (haha, určite to čítate "dnes") prajem vám ešte krásny zvyšok večera.

Veronika ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára