štvrtok 27. augusta 2015

Hey, that's me! Flashlight cover + life updates!

Ahojte!
Dnes by som vám chcela napísať pár podľa mňa celkom dôležitých vecí.
Wow, to bol rýchly úvod. Nie vážne, myslím si že tá veta to celé na začiatok zhŕňa výborne, takže poďme rovno na to!


Ako prvú a dôležitú vec vám chcem napísať , že ako niekto neskutočne šikovný som si pokazila kameru. Jednoducho mi na dovolenke spadla do vody a akosi mi odvtedy poriadne nefunguje. Píšem vám to preto, lebo nejaký čas nebudem schopná pridávať moje tradičné mejkap tutoriály, je mi to veľmi ľúto ale prosím pochopte ma.
Tento školský rok maturujem , plus posledné mesiace boli a budú ešte finančne celkom náročné (nechcem aby to vyznelo zle) a jednoducho si nemôžem dovoliť minimálne 200€ len tak minúť. Chápem ak je to pre vás smiešna čiastka, ale pre mňa je to momentálne too much. Dobrá správa je, že v októbri mám narodeniny a takže najneskôr v októbri sa tutoriály vrátia!
A ja určite niečo vymyslím aby to nemuselo byť tak dlho, takže no worries. :)

S tým , čo sa stalo mojej kamere súvisí aj to, že pravdepodobne zmením štýl príspevkov na blogu, ale stále to budú moje príspevky s veeľa fotkami, sem-tam nejaká ťažká úvaha.. Nechcem na tomto blogu nič podstatné meniť. Baví ma fotenie ako také, baví ma editovanie fotiek a hlavne ma baví veci robiť po svojom bez toho , že budem súdená ostatnými.
Ani som si to neuvedomila, ale blogujem už vyše roka a strašne ma to zmenilo , o tom chcem urobiť samostatný príspevok a venovať ho všetkým blogerom a všetkým vám, ktorí by chceli v blogovaní nájsť svoju vlastnú osobnosť, svoj vlastný hlas.

A toto je ďalšia podľa mňa dôležitá vec, neviem či pre vás ale pre mňa je určite. Viem, že 99% ľudí to o mne vie, ale ak je niečo čo milujem viac ako všetko ostatné (wtf, Veronika to znie hrozne) sú to filmy.
Myslím, že o tom dokážem rozprávať celé hodiny, ale na tomto blogu som sa len pár krát 1vyrozprávala o filmoch a aj to som tomu nikdy nevenovala celý príspevok, teda až na Avengers 2. A chýba mi to, pretože je to téma na ktorú sa rozprávam s veľmi veľa ľuďmi, áno, ale zároveň veľmi málo pretože to často ľuďom lezie na nervy (nečudujem sa).
Preto som to nejako chcela zmeniť a napadli mi dve veci, a to nejako tematicky to vopchať sem, alebo založiť úplne novú stránku orientovanú špeciálne na filmy. Priznám sa , že druhá možnosť sa mi páči viac, pretože by si moje názory mohli prečítať ľudia , ktorí majú podobnú záľubu a zároveň to nebude otravovať vás, čo na to nie ste zvedaví.. Neviem ešte ako to urobím, ale určite vám napíšem!

Och, takmer by som zabudla na dnešný cover! Na dnes som si vybrala pesničku Flashlight od Jessie J a na budúci príspevok mám pre vás pripravenú moju veeľmi obľúbenú vec!


Dúfam, že sa vám príspevok aj s coverom páčili, naozaj mi nenapadá lepší spôsob ako to dnes ukončiť, píšem to o 0:08 a som celkom unavená.

Majte sa :)

 Veronika ♥

7 komentárov:

  1. Ten nápad s blogom o filmoch je super, pretože ja tiež veľmi veľa rozprávam a hlavne keď vidím niečo nové. So mnou nikto rád nepozerá filmy, ktoré som už videla, lebo všetko vždy prezradím. :D A k tomu coveru. Máš krásny hlas, len sa netreba prestať tomu venovať a zdokonaľovať ho. Ináč super. ;) A nakazila si ma, pretože si ju teraz spievam. :D
    PS: Budem rada ak sa pozrieš na môj blog. Ďakujem. :* http://sweetlifewithlussi.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si strašne zlatá a ako človek čo miluje filmy sa mi páčiš ešte viac! :D ♥

      Odstrániť
  2. myslím, že takýto blog v blogovej sfére chýba! je pravda, že som vášnivý pozerateľ a videla som toho naozaj veľa, ale nie vždy viem, čo všetko v kinách pôjde a nie všetko u nás vôbec ide a tak mať niečo, kde sa o tom všetkom dočítam by bol super :P.

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o DECHMANN KABELKU, ktorá sa koná u mňa na blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten nápad s blogom o filmoch je fakt super, dosť by sa mi hodili nejaké odporúčania - či už na romantické alebo horory :3
    Ach a tá cover verzia :3 strašne pekne spievaš... ale trošku ti to šuští.. neviem či sa to dá vylepšiť mikrofóm alebo nejak tak ale bez toho šumu by to bolo ešte lepšie :) Si mi úplne pripomenula "cover" verziu od Hailee (https://www.youtube.com/watch?v=N_hH-qBVJNo) tá sa mi páči dokomca viac ako originál :)

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten nápad s blogom o filmoch je fakt super, dosť by sa mi hodili nejaké odporúčania - či už na romantické alebo horory :3
    Ach a tá cover verzia :3 strašne pekne spievaš... ale trošku ti to šuští.. neviem či sa to dá vylepšiť mikrofóm alebo nejak tak ale bez toho šumu by to bolo ešte lepšie :) Si mi úplne pripomenula "cover" verziu od Hailee (https://www.youtube.com/watch?v=N_hH-qBVJNo) tá sa mi páči dokomca viac ako originál :)

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť