sobota 1. augusta 2015

My summer makeup routine + RIPTIDE COVER!

Ahoojte !
Alebo napísať jedno "o" bolo moc mainstream, tak som sem hodila dve. #asfunnyashell
Pôvodne som tento úvod už raz písala, ale bol taký zlý , že som ho musela jednoducho vymazať. Zvláštne , ale po roku blogovania stále nedokážem len tak napísať slušný úvod.

A teraz vážne. Dnešný príspevok bude moja letná mejkapová rutina, pretože som vám veľmi chcela ukázať niekoľko skvelých produktov , ktoré si neviem vynachváliť a ozaj ich používam každodenne. A na konci máte prekvapkooo !
Zabudla som písať, prepáčte mi to. Na konci príspevku vám nechám môj prvý cover na pesničku Riptide, je to môj prvý cover tak dúfam, že sa vám bude páčiť, ak áno napíšte mi čo by ste chceli vidieť nabudúce :) (Sranda, že nepočítam s možnosťou , že sa vám to páčiť nebude, ale prosím nepíšte mi "už nikdy nespievaj" , pretože vám to nesplním :( )
Ako vždy, dúfam, že sa príspevok bude páčiť a poďme na to!

Pred tým ako na pleť nanesiem akýkoľvek mejkap , začnem s balzamom na pery (EOS) a primerom.  Na Baby Skin nedám dopustiť, Pleť je po ňom jemnučká a krásne sa s ňou pracuje. 

 A potom na tvár nanesiem korektor . Áno korektor , žiadny mejkap ani BB. Myslím, že na fotkách je to vidno a nechcem aby to vyznelo nejako zle ale poslednú dobu sa mi viditeľne zlepšila pleť. Takže na tvár používam len korektor s minimálnou krycou schopnosťou , potom svetlejší korektor pod oči a všetko to samozrejme zapúdrujem. 
A pri spomínanom púdri sa mi podaril menší fejl. Chcela som napísať ako vždy všetky "tuhé" púdre roztrieskam a že pri tomto sa to po 2 mesiacoch nestalo. No a potom.. 

Ahojte som Veronika a som perfektná. No, okrem toho že som rozbila ďalší púder musím naň napísať len samú chválu, naozaj je výborný.
Po púdri vždy konturujem bronzerom od NYC a to tak, že nanesiem hrubé čiary a potom ich rozmažem aby to vyzeralo prirodzene a opálene. Potom nanesiem lícenku (Essence, odtieň 70 kissable) v bronzovo-ružovej , ktorá dodá pleti tú extra farbu.
Okej a obočie. Svoje obočie stále robím TAKTO, len som zmenila ceruzku na obočie, tentoraz ju mám od Catrice a potešila ma hlavne kvôli svojmu mini-spooly štetcu na konci.

A tu často skončím , ale rozhodla som sa vám ukázať svoju očnú linku. Všetko budete mať vysvetlené v obrázkoch , no worries :) A potom ešte riasenka.

A ešte! Linku , ktorú používam je vodeodolná linka od Essence a ODPORÚČAM! Poradila mi ju sesternica , pretože ja osobne som si nedokázala nájsť očnú linku , ktorá by mi vydržala - a to ani drahšia linka od L'oreál, proste nie. A táto malá vodeodolná je čo sa výdrži týka ozaj malý zázrak a za tú cenu určite odporúčam.



A ako posledné - pery. Najskôr si pery orámujem a vyplním kontúrkou od Essence a potom ich vyplním matným krémom na pery od Essence. Dokopy to vyzerá krásne a pristane to naozaj každému.
A máme hotovo! 
A až na ten rozbitý púder sa to celkom podarilo.. 
Got that moves like Jagger!
 A spomínaný cover, dúfam, že sa vám bude páčiť, ale už sa asi opakujem.
Toto je nadnes všetko. V júli som si od bloggovania trošku oddýchla , ale každý potrebujeme oddych. Takže august bude v plnom nasadení!
Majte sa :)
Veronika ♥

11 komentárov:

  1. Veľmi podarený Cover,a pekný článok :)
    http://martinaiv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super post a video, ale hlavne super účes! :)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým "účesom " som spala , takže to má ten správny messy look :D
      ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Ahoj, ten eos a korektor mám tiež :D Super hlas , poriadne si ho vycibri a budeš hviezda ;)
    PS: Budem veľmi rada ak si pozrieš môj blog, pretože každý komentár či pozretie mi pomáha poriadne sa rozbehnúť. ĎAKUJEM ;) http://sweetlifewithlussi.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zbožňujem tie kvitočkované čelenky ♥ ako dokáže urobiť zmenu to maľovanie :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť