piatok 19. júna 2015

Prague 2015 - What happened in Superstar ?

Ahojte!
Musím začať  s úplne najzvláštnejou klišé vetou - ale som šťastná. (wut Veronika.)
Za sebou mám príšerne ťažký týždeň  a tvrdím to právom, nie ako výhovorku ani nič podobného. Ale aj keď som bola celú dobu extrémne nevyspatá stálo to za to!

Všetci asi čakáte na to, ako vám napíšem čo sa to vlastne stalo v Superstar, ako to celé dopadlo a podobne, ale ja idem byť trošku bitchy a napíšem vám to až na koniec, pretože by už nik nečítal moje dojmy z Prahy a to by ma neskutočne mrzelo.

Ako som možno písala alebo nepísala v minulom príspevku , v Prahe som nikdy nebola a logicky som sa tam tešila hroozne moc, na mesto ako aj na Starbucks - kto by sa netešil na Starbucks? A Praha ma vôbec nesklamala.
Ani Starbucks.
Ale vážne , je to nádherné mesto a jediné čo ma mrzí je strašne málo času. Určite sa tam plánujem vrátiť a zbehnúť Prahu celú, oplatí sa to.
Najobľúbenejší zážitok? To ako jeden áno? Myslím , že nič takého nemám - nedokážem si  vybaviť ozaj len jednu, jedinú vec.
Z čoho som smutná je druhý, alebo teda kastingový deň kedy sme si boli pozrieť Václavské námestie a dokopy vôbec som si ho neužila pretože som bola straašne unavená a vlastne naozaj okrem len tých najzákladnejších vecí (a Sephory) si z toho naozaj takmer nič nepamätám len že som bola hladná a unavená.
Pozitívna vec je, že do Prahy sa teda vraciam tretieho júla a Václavské námestie - I'm comin for you.












A teraz menšie informácie o tom "kastingovom" dni. Asi vám nemusím hovoriť ako veľmi som bola unavená, však? Totiž z mesta sme sa vrátili o pol dvanástej , kým som šla spať bola jedna hodina a ráno o pol piatej budíček aby som náhodou niečo nezmeškala.,
Prvý raz za celý svoj život som niečo stíhala načas - A NIKDY VIAC!  Celú dobu som bola veľmi veľmi veľmi nevyspatá takže niečo ako trému som ani nestíhala riešiť , proste som sa vyslovene tešila pred porotu a , budem úprimná na ďalší Starbucks.
A celé sa to zmenilo keď ma zavolali. Nechcem aby to znelo ako totálne úplné klišé, ale aj tak to tak vyznie, watevs, Proste ako som sa dostala do zákulisia, tesne pred tým ako som mala ísť spievať som sa celá roztriasla a začala som sa hrozne , hroozne báť. Divné je že keby sa ma dnes spýtate čoho som sa tak veľmi bála asi vám nepoviem nič konkrétne, pretože spievam už vážne dlho a kritiku znášam relatívne dobre, proste som sa vôbec nebála že by mi niekto povedal niečo zlé pretože by mi nemohli povedať nič čo by som ešte nevedela. Takže na kritiku som bola výborne pripravená a kamier som sa z nejakého dôvodu tiež nebála, pretože v istom bode sa viete odosobniť od kamery a rozprávate tak ako keby to hovoríte kamarátke..
Preto ten stres nedokážem, neviem vysvetliť. Čo mi hrozne pomohlo bol fakt, že som sa od toho odosobnila a nechala to byť , aspoň na chvíľku. A takto spätne som rada že som tam išla úplne ale úplne nepripravená na akékoľvek otázky od poroty, pretože by som asi nebola schopná v strese reagovať inak ako spontánne a aj keď to bolo nehorázne, ale nehorázne trápne stále som to bola ja , pretože ja som trápna a nedokážem odpovedať vopred určenými frázami.
K hodnoteniu poroty, no povedzme že som to nečakala. Absolútne vôbec nie.Asi vám nejdem prezradiť úplne všetko aby ste mali aký taký dôvod si na jeseň zapnúť Markízu/Novu.
Ale JE TO TAM! a to úplne tým najneočakávanejším spôsobom akým mohlo. Takže sa vidíme v divadle, dear Superstar!
Takže čo teraz? Hlavne si potrebujem dať konečne pauzu , čas ktorý venujem sama sebe a oddýchnuť si od školy. Momentálne som dokonca na maródke, pretože mi dochádza aj hlas a naozaj aj akákoľvek energia a nič nechcem zanedbávať.
Mimochodom som hrozne moc rada, že konečne mám čas písať na blog, ani neviete ako mi to tieto dva týždne chýbal pocit sedieť za Pc a zdeľovať sem svoje myšlienky.
A tiež sa strašne teším, že pôjdem nakupovať (pls, som žena mám na to plné právo)

Vidíme sa s ďalším príspevkom čo najskôr!

 Veronika ♥
Neviem prečo táto fotka.
Don't ask.


13 komentárov:

  1. Wow.. :O Já bych na to nikdy neměla, nikdy bych se neodvážila vystoupit na podium, natož na něm zazpívat. Každopádně tě obdivuji! Do Prahy bych se opět jednou taky podívala, protože jsem tam byla jen jednou a většinu času jsem stejně strávila naříkáním, jak moc mě ty nohy bolí... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolesť nôh je mi veeľmi dobre známy pocit , spolu s hladom najväčšie prekážky môjho života :-D
      A ďakujen úplne krásne :)

      Odstrániť
  2. gratulujem k postupu :) držím palce :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulaceee!^^ :)
    Tvůj blog čtu neskutečně ráda. Mám fakt obrovský problém najít blog co se mi bude líbit, protože jsem hrozně vybíravá, co se blogů týče. Konečně blog co se mi líbí! (Aaaaalelujah!)
    Máš krásný design, jediné co moc nesedí je pozadí. Vím, že s tím jsem taky měla obrovský problém). Obrázek se totiž neroztáhne po okraje a na pravé straně za béžovým pozadím středu blogu vykukují jenom kousíčky květů, foťák nejde vidět vůbec :(. Sama jsem nikdy nepřišla na to co s tím dělat, na každém monitoru se pozadí zobrazí jinak, což je obrovská škoda.
    Jinak je blog super! :)
    Blan O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako píšeš, každý monitor si robí čo chce. Ja som dizajn robila na notebooku a tam to je vidieť úplne skvelo, no a na tablete sa to zobrazuje neroztiahnuté :(
      Inak ti hrozne moc ďakujem za komentár, potešila si ma :)

      Odstrániť
  4. Úžasné fotky! Naprosto :)) Já byla v Praze zrovna včera a jsem ráda že se ti tam líbilo! Na Václavák si určitě udělej čas a upozornění- jsou tam dvě Starbucks, jedno je až úúplně nahoře (když se přijde od Hlavního nádraží) ale to druhé je dole! Nám se s kamarádkou povedlo vyjít zezdola až úplně nahoru a cestou dolů jsme zjistily jak jsme blbý :D
    Moc ti gratuluju k úspěchu v Superstar, já taky zpívám, ale na tohle bych prostě neměla nervy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čím viac starbucksov, tým lepšie! :-D

      a podľa mňa by si určite mala, lebo keď si odmyslíš kamery a porotu stále je to len o speve a ak je to niečo čo ťa baví je jedno čo by povedala porota :)

      Odstrániť
  5. Milujem prahu :) je to naozaj dokonalé mesto... aj tento rok tam idem a už sa teším. Gratulujem k postupu! moc ti budem držať palce... Krásne fotky :)
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeej to je super! gratulujem ti a držím palce strašne si zlatá ♥ prajem ti to a máš aj pekný hlas :) dúfam že to dotiahneš ďaleko!!budem ti fandiť :)

    ❀ Kflori's garden ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte otázka kde nájdem odber na tvoj blog? :D

      Odstrániť
    2. hahá , výborná otázka ! :D
      mala by som si pridať to "pripojte sa k lokalite" a to čím skôr :D
      oo, a ďakujem :)

      Odstrániť