nedeľa 28. júna 2015

Last Day Of School - Makeup and hair idea ♥

Ahojte. Po týždni si sadám za PC s tým, že vám konečne robím nový príspevok a prvý raz moja mierna neaktivita nie je spojená s tým, že by som bola unavená alebo chorá, alebo oboje naraz. Ale proste som si týždeň chcela dať pauzu aby som sa zas mohla všetkému venovať naplno. (a teraz urobím skok lvl 3000) ŠKOLA SKONČILA! A úprimne, nepoznám nikoho koho by to netešilo. Ja som úprimne šťastná, že budem mať znova čas na seba a veci, ktoré mám rada.
A s koncom školy je spojený posledný deň kedy všetci chceme vyzerať aspoň trošku lepšie ako v bežné dni. Preto dnešný môj post bude stopercentne beauty!

1.) Tvár a obočie?!

Začínam teda s nenalíčenou tvárou a na pery si dávam balzam od Nivea. Vlasy si vždy vždy vždy zopnem do drdola alebo copu aby mi to nešlo všetko do tváre. Och , a ešte báza pod mejkap aby to celé dlhšie vydržalo.


A potom si klasicky nalíčim tvár, a teda BB krém, korektor pod oči a na nedokonalosti a púder. Kedže hlavným bodom dnes budú oči tvár vám tu ukážem veľmi zovšeobecnene , ale ak vás to aj napriek tomu zaujíma pozrite si moju MEJKAPOVÚ RUTINU.

Potom ako môžte vidieť moja pleť je celkom svetlá, takže to na konci doladím bronzerom. Ďalej som si urobila obočie tak ako vždy.
Ako vidíte pod obočie som si ešte dala svetlý korektor aby som oči opticky rozžiarila.

2.) Oči:

Na oči som si naniesla bázu pod očné tiene od Essence (prepáčte ale toto som vám neodfotila) aby tiene dlhšie vydržali a nezlievali sa. Používam paletku očných tieňov značky Mua, ktoré som si kúpila v Londýne.
A používam teda tiene s označením číslami , presne v tom poradí.
Telový tieň použijem na zjednotenie farby oka. Je dôležité aby farba bola jednotná, pretože ako druhý tieň použijem výrazný, trblietavý tieň a dám ho po celom pohyblivom viečku.

Potom si vezmem tieň označený trojkou, tmavohnedý a načrtnem ním tvar akoby linky na hornej aj spodnej časti oka. Ako správne tušíte všetko to rozmažem dostratena.
A áno na tej poslednej fotke vyzerám ako zemiaková kaša. Ale dúfam, že je jasné čo som robila. Potom som si vzala tieň označený číslom štyri a teda čierny matný tieň a urobila som si linku na vrchnom viečku, kedže som nepoužila tú tekutú ani gelovú, pretože sa mi to zdalo too much.
A nakoniec som použila jemný matný dožlta ladený očný tieň na prejasnenie vnútorných kútikov oka.
Keď mám tiene hotové natočím si mihalnice a dám si moju snáď najobľúbenejšiu riasenku od Maybelline. Ak hľadáte novú riasenku túto určite odporúčam, krásne riasy predĺži, zahhustí a nezlepí.
Celé líčenie zakončím nude rúžom, pretože ružové tóny sa podľa mňa sem vyslovene nehodia a s červenou by oči stratili na potrebnom výraze. (Essence, odtieň 54, Honey Bee)
Och a takmer som zabudla na kontúrovanie, samozrejme tvár vykonturujem aby vyzerala užšie a zároveň jej dodám potrebnú farbu.
A mejkap máme hotový!

3.) Vlasy ?!

Zas raz , môj snáď najobľúbenejší účes a teda "fishtail" alebo rybací vrkoč. Najskôr však natočíme predné časti vlasov aby sme vo výsledku mali krajšie orámovanú tvár.
A potom klasicky, rozdelíme vlasy na dve sekcie a postupne pridávame vlasy do každej. Ak neviete ako na tento vrkoč na youtube sú tisícky tutoriálov, alebo si môžte kliknúť na môj PRÍSPEVOK, kde som na to urobila lepšie vysvetlenie.

A máme hotovo! 
Poslednú vec som teda ešte dala kvietky, pretože je to kúl (alebo niekto zas pozeral Doktora) ale to naozaj už nemusíte.

A najlepšie na koniec a k tomu mám len "FÚKALO".

A toto je už naozaj na dnes všetko. Dúfam, že sa vám príspevok páčil a že si užijete posledný deň v škole. (Dochádzajú mi slová, prepáčte)

Veronika ♥

7 komentárov:

  1. Kočko, máni, jseš krásná i bez make-upu, ale musím uznat, že se ti povedl. Jo, škola je pryč, ale stejně je to divný. Já se po prázkách chystám na vysokou, to bude no, heh. :D

    http://neweresth.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :)
      mňa to všetko čaká o rok a už teraz šaliem :( :D

      Odstrániť
  2. Vidím, že si tiež rimmel maniačka ako aj ja :D Mám doma podobnú zostavu ako ty :)
    Pozývam ťa na dovolenkovú giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu.
    Zastav sa! :)

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dala som ti aj lajk na FB stránku, ale nedá sa mi pripojiť k lokalite :(
      každopádne máš pekný blog :)

      Odstrániť
  3. Pěkný článek:) A sluší ti to, alespoň mám na poslední den inspiraci:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fishtail si sama nedělám, ale dost se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť