pondelok 23. marca 2015

#MorningSurvival - How to look "normal" every day?

Ahojte! Pondelok, jéj.
Niekde som dnes čítala takú vec :"Drahý pondelok, prosím pochytajte sa aj s matematikou za ruky a choďte spolu do pekla (ale našla som to neslušnejšie , neviem prečo som to napísala - k drsnosti mi to moc nepridáva.) Ako ste si pravdepodobne prečítali z nadpisu, dnešný príspevok a niekoľko ďalších by som chcela venovať špeciálne ránam. Prečo?! Pretože za seba hovorím , že vstávanie je taký súkromný boj. Preto tieto príspevky - moja osobná pomoc ako zvládať rána a taká pomoc sa vždy zíde! A ešte jedna vec. Akékoľvek beauty príspevky budem robiť v mojej izbe , pretože tam mám najlepšie svetlo a na fotenie vonku je ešte stále zima.

Good morning Veronika!


Make up: 

Toto tu už dávno nebolo! Opis môjho mejkapu! Začnem vždy s tým, že si na pery nanesiem balzam a vlasy si zopnem do copu, aby mi to všetko nešlo do tváre. Neviem ako vy, ale ja si teda s copom pripadám tak zvláštne! 

Za ďalšie - nejaký ten tónovací krém, korektor a púder. Môj BB cream je modrý od Maybelline. Ku korektorom - tie používam vždy dva , jeden svetlý pod oči (Astor, najsvetlejší odtieň) a jeden v odtieni mojej pleti(Maybelline,03) na vyrážky, pretože aj keď tie sú normálne a ja osobne si ich zbieram, je lepšie keď ich až tak nevidno..
A ako som povedala, potom sa to všetko pekne zapúdruje , pretože nechceme nič, čo by nejakým spôsobom vyzeralo mastne.
A obočie. Moje obočie je vždy robené tak isto - a teda tiene(Essence) , potom dokresliť ceruzkou(Essence) a fixovať gélom(Catrice).
 Čo sa očí týka - tie ostávajú jednoduché , úplne jednoduché. A teda do vnútorného kútika a pod obočie si dávam svetlý trblietavý tieň na zvýraznenie, ktorý naozaj vytvára dojem dostatku spánku-alebo inak, naozaj nik by pri pohľade na vás nepovedal, že v noci ste spali štyri hodiny. Potom si natočím riasy a tradične nanesiem riasenku.
Bronzer ako vždy , a teda NYC 720 A Sunny , kontúrujem lícne kosti, čelo a nos.
A ako posledné - rúž alebo lesk alebo balzam, čokoľvek čo vám vyhovuje. Ja osobne som veľká fanúšička rúžov a na dnešný príspevok mám pre vás dve variácie - tmavšiu (Rimmel) a svetlejšiu (Maybelline). Musím povedať, že Maybelline lepšie hydratuje, ale Rimmel má zas krajšiu farbu.




A čo s vlasmi ? Zvyčajne si ich vždy spravím noc pred tým, ako idem spať. V tomto prípade som si ich vyfénovala, takže ráno vyzerali ako-tak ľudsky. A potom si ich vlastne iba prečešem.

 TIP : Čiapka. Málo ľudí ju vie doceniť, pretože oni nielenže dobre vyzerajú , ale sú navyše praktické - zakryjú prípadné mastné korienky a neviem prečo, ale moje vlasy s čiapkou sú jednoducho lepšie.
Môj ďalší typ ako sa ráno nezabiť a stíhať v pohode je nachystať si veci pred spaním a nemusieť potom stresovať ráno.
Dakfejs, si trápna Veronika, si trápna. Nevadí


Vnútorný hlas súc like: Veronika si trápna. Prestaň s tým.. 

Taakže toto bude koniec dnešného "pondelkového príspevku". Ja teraz momentálne jem výborné jablko so škoricou, lebo pri písaní príspevku človek aj vyhladne! Vždy môže byť horšia vec ako pondelky - napríklad utorky, alebo hlad.. No, už asi píšem dlho, takže budem končiť. Dúfam, že sa vám môj príspevok páčil, ak jete dobrú chuť, no a vy ostatní čo nejete sa majte dobre tiež.

Veronika ♥

Och a ešte! Ako som zaostrovala foťák a ako som chcela nafotiť "čo si to vlastne so sebou balím"...
Jediná jedna fotka , ktorá sa zachovala. Jediná jedna!!


8 komentárov:

  1. Velmi pěkné líčení. Moc se mi na tobě líbí ta rtěnka. :-) A ty máš eos, já ho chci taky :-D Mám v plánu, že si ho konečně objednám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi sa mi páči tvoje obočie :)

    http://simonattanomis.blogspot.no

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je najkrajšie, čo mi kedy kto napísal! :D
      ďakujem ♥

      Odstrániť
  5. Môžem iba pochvalit,pozerala som si aj tvoje ine prispevky naozaj super blog! :)

    OdpovedaťOdstrániť